مقابله با مرحله 4 نارسایی کلیه بدون دیالیز برای TCM
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

تا حدودی، نارسایی کلیه شدید مرحله 4 مرحله که در آن بسیاری از سموم و مواد زائد نمی تواند از بدن توسط کلیه ها و بیماران برداشته شود تا حد زیادی در این مرحله رنج می برند، به خصوص برای کسانی که در حال حاضر دیالیز به حال .در این معنا، بیشتر و بیشتر بیماران به دنبال درمان است که می تواند با مرحله 4 نارسایی کلیوی تحت دیالیز برای TCM برآید.

از آنجا که علایم نارسایی زودرس کلیه هستند مشخص نیست در زمانی که بیمار در بر داشت به نارسایی کلیه، آن را اواخر، بنابراین، برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی، به اندازه کافی برای جلوگیری از برخی از تغییرات در بدن شما مانند، است ادرار کردن مکرر، کم خونی، اشکال در تنفس، تهوع و استفراغ.

همانطور که برای درمان نارسایی کلیه، درمان های مختلف. دیالیز بسیار معمول است، که می تواند مایع و مواد زائد اضافی از بدن حذف سریع و تسکین علایم شدید، آنچه را که آنها نا امید می دیالیز به ارمغان می آورد بسیاری از عوارض جانبی به آنها، مانند کم خونی ، سردرد، و غیره.

برای این کار، در اینجا ما به طور عمده بحث در مورد طب سنتی چینی در درمان نارسایی کلیه. در واقع، طب سنتی چینی است استفاده بیش از برخی از داروهای غربی. به عنوان مثال، استفاده از طب چینی سنتی، گیاهان طبیعی فرآوری نشده که امن، مقرون به صرفه و عملا هیچ عوارض جانبی می باشد.

TCM بسیاری از نوآوری توسط کارشناسان در SHIJIAZHUANG کلیه کلیه بیمارستان بیماری های ساخته شده، از جمله پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، حمام دارو، حمام پا، درمان بخار و غیره

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی

این یک برنامه خارجی است، در مقایسه با بیماریهای دهان چینی، خارجی می تواند عملکرد بهبود سرعت رسیدن به نارسایی کلیه. و مواد تشکیل دهنده فعال می صدمات مستقیم کلیه با توجه به اثرات خارجی را وارد کنید. تاثیر می گذارد تا حد زیادی مورد نیاز ترویج گردش خون، ضد التهاب، ضد انعقاد، گسترش عروق خونی را کاهش ماتریکس خارج سلولی.

دارو حمام

این حمام کامل و حمام پا. این است که با آب دارویی است که در خدمت به تخلیه سموم و مواد زائد از بدن، پس از حمام درمانی، بیماران عرق زیادی، مواد سمی و مایع اضافی را می توان از بدن همراه با ادرار و حذف اعمال بسیاری از عرق.

مهمترین ویژگی این درمان ها طبیعی است برای کمک به بیماران بهبود می یابند و سلول های آسیب دیده را ترمیم عملکرد بنابراین به کار به طور معمول کمک کند.

http://enfermedad-renal.com/insuficiencia-renal/1853.html





:: برچسب‌ها: درمان نارسایی مزمن کلیه، مرحله 4 نارسایی کلیه، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی ,
:: بازدید از این مطلب : 234
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 آذر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: